Μικρό παιδι

όσο αγνό είναι το καλό τόσο αγνό είναι το κακό....

το καλό δεν ξέρει ότι πράτει καλό, το κακό δεν γνωρίζει ότι πράτει κακό..

ο θάνατος θα υπάρχει όσο υπάρχει και η ζωή....

και το σκοτάδι όσο υπάρχει φώς....

το ναι όσο υπάρχει το όχι ...

και ο χειμώνας όσο το καλοκαίρι...

το αρσενικό και το θηλυκό ένα μπορεί να γίνουν..

αυτό όμως δεν θα αναιρέσει την μια φύση προς την άλλη...

ποια η διαφορά αν υπηρετείς τον ιδρυτή ή τον έξωαποδώ...?

αν βρεθείς στα ΄΄καζάνια΄΄ ή στα απέραντα καταπράσινα λιβάδια..?

Μήπως θα αλλάξει ρου ο ποταμός ?

μηπως η βροχή απο κάτω προς τα πάνω?

η ζωή θα συνεχίσει να υπάρχει, εκεί μακριά στα σύνορα του σύμπαντος..

και ο θάνατος στις μαύρες τρύπες...

το 3 ως αριθμός μπορεί να πάψει να αποτελεί μυστήριο...

και το 11 να γίνει θείο...

λές το γκόλεμ που θα σταθεί μπροστά σου να έχει την δύναμη να σε αποτρέψει απο αυτό που αναζητάς?

η ο άγγελος να σε βοηθήσει?

η επιλογή θα σε οδηγήσει στις πύλες, ακόμα και μέσα απο τις φλόγες αν διαβείς...

και ο ποταμός θα συνεχίσει την πορεία του αυτή, όπως τόσους αιώνες κάνει...

η βροχή θα συνεχίσει να πέφτει απο ψηλά, ακόμα και αν ψάρια καταβάσει...

και όμως εσύ ως μικρό παιδί κύκλους , ευθείες, τεθλασμένες, σπείρες και γωνίες στην άμμο ζωγραφίζεις...


My Playlist

cube


Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2008

Πετεινός



Ένα ηλιακό πουλί καθώς είναι γνώρισμα των ηλιακών θεών, εκτός απο τον συμβολισμό των Βορείων. Η αρσενική αρχή, είναι το Πουλί της Φήμης και συμβολίζει την ανωτερότητα, το θάρρος, την αγρύπνια, την αυγή. Δύο πετεινοί που μαλώνουν συμβολίζουν την μάχη της ζωής. Ως οικόσημα συμβολίζει το στρατιωτικό θάρρος και την θρησκευτική έφεση.

Αίγυπτος: Επαγρύπνηση και διόραση.

Ελλάδα-Ρώμη: Αγρύπνια και εριστικότητα. Ήταν αφιερωμένος στον Απόλλωνα, Ασκληπιό, Άρη, Ερμή και Αθηνά, συνδέονταν με την Περσεφόνη την άνοιξη ως ανανέωση της ζωής.

Περσία-Ιράν: Ένα βασιλικό πουλί που εικονίζεται πάνω σε σκήπτρα.

Εβραίοι: Γονιμότητα, ο πετεινός και η κότα συνδέονται με το ζευγάρι των νεονύμφων.

Σουμέριοι: Ο Νεργκάλ απεικονίζεται αρκετές φορές με κεφάλι πετεινού.

Μιθραισμός: Αφιερωμένος στον Μίθρα.

Γνωστικισμός: Ο πετεινός μα το καλαμπόκι στην πλάτη υποδηλώνει την επαγρύπνηση που φέρνει την αφθονία.

Βουδισμός: Ο πετεινός μαζί με το γουρούνι και το φίδι βρίσκονται στο κέντρο του Τροχού της Ύπαρξης, όπου ο πετεινός αντιπροσωπεύει το σαρκικό πάθος και την υπερηφάνια.

Κίνα: Η αρχή γιάνγκ, το θάρρος η καλοσύνη η ανδρεία η πιστότητα. Ο κόκκινος πετεινός είναι η πρωταρχική μορφή του ήλιου και προστατεύει την φωτιά, ο λευκός πετεινός προστατεύει απο τα φαντάσματα. Ο πετεινός είναι το δέκατο συμβολικό ζώο των Δώδεκα Γήινων Κλάδων. Αστρολογικά είναι ο Οκτώβριος, η εποχή που γινόταν οι ετοιμασίες για πόλεμο, επίσης σύμβολο των Πλειάδων. Με ένα στέμα στο κεφάλι υποδηλώνει το φιλολογικό πνεύμα, με πτερνιστήρες είναι ένας πολεμοχαρής χαρακτήρας. Σε ορισμένες κινέζικες τελετές μύησης θυσιάζεται ένας λευκός πετεινός για να υποδηλώσει το θάνατο της παλιάς ζωής και την αγνότητα της καινούργιας. Επίσης αντιπροσωπεύει το ηλιοβασίλεμα.

Ιαπωνία: Ένα σιντοικό σύμβολο, το οποίο στέκεται πάνω στο τύμπανο που καλεί τους ανθρώπους για προσευχή.

Κέλτες: Χθόνιο σύμβολο, ένα γνώρισμα των θεών του κάτω κόσμου.

Σκανδιναβία: Το πουλί του κάτω κόσμου, η κραυγή του ξυπνάει τους ήρωες στη Βαλχάλλα για την τελευταία μεγάλη μάχη.

Χριστιανισμός: Ο Χριστός που διώχνει τις δυνάμεις του κακού και του σκότους, επγρύπνηση. Χρησιμοποιείτε ώς ανεμοδείκτης που στρέφεται προς όλες τις κατευθύνσεις εποπτεύοντας για πιθανές δυνάμεις του κακού. Ένας επίχρυσος ηλιακός πετεινός φυλάει το καμπαναριό τις ώρες τις νύχτας, όταν οι καμπάνες σιωπούν. Συμβολίζει την γενναιοδωρία καθώς υποτίθεται ότι μοιράζεται την τροφή του με τις κότες, αντιπροσωπεύει τους κήρυκες σε σχέση με τους πιστούς που μιλούν για την έλευση της ημέρας του Χριστού. Επίσης συμβολίζει τις ψυχές των δικαίων που περιμένουν την "αυγή". Όταν συνδέεται με τα πάθη συμβολίζει την ανάσταση, ενώ με το Άγ Πέτρο είναι η ανθρώπινη αδυναμία και μετάνοια. Οι πετεινοί που μάχονται είναι οι χριστιανοί που αγωνίζονται για τον Χριστό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: