Μικρό παιδι

όσο αγνό είναι το καλό τόσο αγνό είναι το κακό....

το καλό δεν ξέρει ότι πράτει καλό, το κακό δεν γνωρίζει ότι πράτει κακό..

ο θάνατος θα υπάρχει όσο υπάρχει και η ζωή....

και το σκοτάδι όσο υπάρχει φώς....

το ναι όσο υπάρχει το όχι ...

και ο χειμώνας όσο το καλοκαίρι...

το αρσενικό και το θηλυκό ένα μπορεί να γίνουν..

αυτό όμως δεν θα αναιρέσει την μια φύση προς την άλλη...

ποια η διαφορά αν υπηρετείς τον ιδρυτή ή τον έξωαποδώ...?

αν βρεθείς στα ΄΄καζάνια΄΄ ή στα απέραντα καταπράσινα λιβάδια..?

Μήπως θα αλλάξει ρου ο ποταμός ?

μηπως η βροχή απο κάτω προς τα πάνω?

η ζωή θα συνεχίσει να υπάρχει, εκεί μακριά στα σύνορα του σύμπαντος..

και ο θάνατος στις μαύρες τρύπες...

το 3 ως αριθμός μπορεί να πάψει να αποτελεί μυστήριο...

και το 11 να γίνει θείο...

λές το γκόλεμ που θα σταθεί μπροστά σου να έχει την δύναμη να σε αποτρέψει απο αυτό που αναζητάς?

η ο άγγελος να σε βοηθήσει?

η επιλογή θα σε οδηγήσει στις πύλες, ακόμα και μέσα απο τις φλόγες αν διαβείς...

και ο ποταμός θα συνεχίσει την πορεία του αυτή, όπως τόσους αιώνες κάνει...

η βροχή θα συνεχίσει να πέφτει απο ψηλά, ακόμα και αν ψάρια καταβάσει...

και όμως εσύ ως μικρό παιδί κύκλους , ευθείες, τεθλασμένες, σπείρες και γωνίες στην άμμο ζωγραφίζεις...


My Playlist

cube


Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2009

Movie Trailer

















Όλα τα τρέιλερ ταινιών που θα παιχτούν στο προσεχές μέλλον θα τα βρείτε στο λινκ παρακάτω, τρέχει την εφαρμογή QuickTime Player, σε περίπτωση που δεν την έχετε την έχει το site δωρεάν...

4 σχόλια:

oberon είπε...

με πολυ περιφρονηση μου εγραψες στο myblog "aλλα τι να σου λεω τωρα",υπονοωντας οτι ειμαι λιγος να καταλαβω τα υψηλα σου νοηματα. ειμαι 50 χρονων εχω ζητησει πολλες φορες συγγνωμη, εχω διαβασει αρκετα βιβλια και θα ηθελα να ριξεις μια ματια στην ιστοσελλιδα http://hasvac855.blogspot.com/ με ενδιαφερει η γνωμη ενος μορφωμενου ανθρωπου σαν και σενα εστω αν εισαι αδικος με τους αλλους και με προσβαλες λεγοντας οτι βαζω τρειλερ, χωρις να εχεις δει ουτε ενα απο τα βιντεακια που εχω φτιαξει, περιμενω τη γνωμη σου

Sammael είπε...

τι σχόλιο να αφήσω oberon όταν το σχόλιο μου το χθεσινό το έκανες copy paste στου νίκου το chat, αρκετές μάλιστα φορές, αυτή την γνώση σου έδωσαν τα 50 χρόνια ζωής σου, διότι τα δικά μου 38 μου έδωσαν άλλη...δεν έδειξες το δέοντα σεβασμό της ηλικίας σου σε μια συγγνώμη μου και ζητάς την γνώμη μου ξανά, το δις εξαμαρτείς ουκ ανδρός σοφού, και ελληνιστί, καήκαμε στο γάλα δεν θα φτάσουμε να φυσάμε και το γιαούρτι!!!

oberon είπε...

ειδα στο myblog να λες του τα εχωσα, ο michel einai ena παιδι που δεν διαφερει απο τον Νικολα πολυ, αφου τουλαχιστον ενα hobby τους ειναι κοινο,δεν νομιζω οτι ειμαστε εχθροι η αντιπαλοι.

Sammael είπε...

όχι δεν είμαστε, ακόμα και αν το blog σου κινούνταν στην φιλοσοφία πάλι διαφορές δεν θα είχαμε, όπως είπε και ο Βούδας: "Αν ένα φάρμακο είναι καλό η ασθένεια θεραπεύεται.
Δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε ποιος το έφτιαξε."
θεώρησα όμως θρασυδειλία του κριού και των λοιπών του φίλων να πετάνε την μια διαφήμιση πάνω στην άλλην, να έχουν γεμίζει όλο το chat, του δικού τους blog όταν αυτό εκπέμπει στο ίδιο μήκος κύματος με του νίκου, είναι σαν να πάω εγώ και να γεμίζω το chat άλλου blog που κινείται στην φιλοσοφία, προσβάλω καταρχήν τον διαχειριστή του blog, όταν θα μπορούσε απλά και με ευγένεια να ζητήσει την άδεια του νίκου και αν ο νίκος τηρούσε σιγή ιχθύος τότε να προχωρούσε σε μια διαφήμιση. Μπορεί το ιντερνετ να είναι ένας χώρος που έχει ακόμα μια σχετική ελευθερία αλλά ένα blog είναι προσωπικός χώρος και πρέπει να του δείχνουμε όσο σεβασμο δείχνουμε σε πολλά προσωπικά του καθενός