Μικρό παιδι

όσο αγνό είναι το καλό τόσο αγνό είναι το κακό....

το καλό δεν ξέρει ότι πράτει καλό, το κακό δεν γνωρίζει ότι πράτει κακό..

ο θάνατος θα υπάρχει όσο υπάρχει και η ζωή....

και το σκοτάδι όσο υπάρχει φώς....

το ναι όσο υπάρχει το όχι ...

και ο χειμώνας όσο το καλοκαίρι...

το αρσενικό και το θηλυκό ένα μπορεί να γίνουν..

αυτό όμως δεν θα αναιρέσει την μια φύση προς την άλλη...

ποια η διαφορά αν υπηρετείς τον ιδρυτή ή τον έξωαποδώ...?

αν βρεθείς στα ΄΄καζάνια΄΄ ή στα απέραντα καταπράσινα λιβάδια..?

Μήπως θα αλλάξει ρου ο ποταμός ?

μηπως η βροχή απο κάτω προς τα πάνω?

η ζωή θα συνεχίσει να υπάρχει, εκεί μακριά στα σύνορα του σύμπαντος..

και ο θάνατος στις μαύρες τρύπες...

το 3 ως αριθμός μπορεί να πάψει να αποτελεί μυστήριο...

και το 11 να γίνει θείο...

λές το γκόλεμ που θα σταθεί μπροστά σου να έχει την δύναμη να σε αποτρέψει απο αυτό που αναζητάς?

η ο άγγελος να σε βοηθήσει?

η επιλογή θα σε οδηγήσει στις πύλες, ακόμα και μέσα απο τις φλόγες αν διαβείς...

και ο ποταμός θα συνεχίσει την πορεία του αυτή, όπως τόσους αιώνες κάνει...

η βροχή θα συνεχίσει να πέφτει απο ψηλά, ακόμα και αν ψάρια καταβάσει...

και όμως εσύ ως μικρό παιδί κύκλους , ευθείες, τεθλασμένες, σπείρες και γωνίες στην άμμο ζωγραφίζεις...


My Playlist

cube


Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2009

Πίστη



O επίκουρος είπε:

Το να μην πιστεύεις στους θεούς είναι αμαρτία,
μεγαλύτερη όμως είναι να το κάνεις όπως το κάνουν οι περισσότεροι.

Οι αναρτήσεις του blog μπορεί να μπερδεύουν, να προκαλούν σύγχυση ως προς την πρόθεση που έχει ο δημιουργός του ή τον σκοπό που υπηρετεί.
Ντοκιμαντέρ ή ταινίες με θέμα την θρησκεία και όχι την πίστη θα βρείτε εδώ πολλά, κείμενα μου επίσης το ίδιο και σκοπό σίγουρα δεν έχουν να ταλαντεύσουν ή να γκρεμίσουν την πίστη σας, ούτε να ενισχύσουν την θέση του αντίπαλου δέους.
Στην εργασία μου έχω την Καινή Διαθήκη, σε pocket size, και αν έβρισκα και το κοράνι και αυτό θα είχα όπως και τα άλλα βιβλία της ανατολής κα της άπω ανατολής.
Δεν τα έχω με την πίστη, αντιθέτως σέβομαι κάθε πραγματικό πιστό όπου και αν ανήκει, τα έχω με την θρησκεία όπου έχει ξεχάσει τον σκοπό που υπηρετεί, που γέμισε τον Άνθρωπο με φόβο, τύψεις, τα έχω με την υποκρισία της και την μισαλοδοξία της και σίγουρα αν η θρησκεία αντιπροσώπευε την πίστη τότε είμαι πεπεισμένος πως δεν θα την ενδιέφερε η επιβίωσή της.
Όπως είπε και ένας απο Δασκάλους του Άνθρώπου:

«Δε θέλω να μάθω τις διάφορες για το Θεό θεωρίες σας. Τι χρησιμεύει η συζήτηση όλων των λεπτών για τη ψυχή θεωριών σας; Να είστε καλοί και να κάνετε το καλό. Κι αυτό θα σας μεταφέρει προς την ελευθερία και σε οποιαδήποτε αλήθεια υπάρχει.»Βούδας

Να προσπαθώ να σέβομαι τον εαυτό μου, αν το καταφέρω αυτό πως θα κρατηθεί όλη αυτή η δύναμη μέσα μου και δεν θα περάσει και στους άλλους?!
Να προσπαθώ να έχω το κεφάλι σκυφτό, τα αυτιά κλειστά και γενικά τις αισθήσεις μου υπο έλεγχο, αυτό είναι μια καλή αρχή διότι αυτές φλέγονται και ότι φλέγεται κρίνει και κρίνεται. Λένε πως οι ασθήσεις είναι η πηγή των γνώσεων μας για την εξωτερική πραγματικότητα, λένε επίσης, εκεί στην μακρινή ινδία, πως τα πάντα γύρω μας είναι μια ψευδαίσθηση.
Να προσπαθώ στον δρόμο τον δικό μου να βρώ τον θεό, δεν θα μου τον υποδείξει κάποιος άλλος, αυτός είναι θεός του άλλου, θα πάρω τις γραφές και όχι τις ερμηνείες και θα ψάξω, μόνος μου, και με οδηγό αυτές μέσα απο της κολάσεως τις φωτιές η θα περάσω ή θα καώ.
Ειπώθηκε απο άλλον Δάσκαλο του Άνθρώπου:

"Στέλνω αμνούς μέσα σε λύκους" Ιησούς

Και οι αμνοί συμβιβάστηκαν, υποχώρησαν, φαγώθηκαν. Ο λύκος δεν χρειάζεται αμνό, δεν θα τον σεβαστεί, όπως αυτοί ντύθηκαν αμνοί και μπήκαν ανάμεσά μας έτσι και οι αμνοί θα ντυθούν λύκοι και θα χωθούν ανάμεσά τους.
Να έχετε πίστη, πραγματική πίστη, πίστη που να πηγάζει απο μέσα σας και όχι να διοχετεύεται απο άλλους και τότε η ζωή σας θα γεμίσει ....Αλήθεια.

Κλείνοντας, όπως ειπώθηκε:

"Αν ένα φάρμακο κάνει καλό τι σημασία έχει ποιος το έφτιαξε?" Βούδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: